Saturday

Hej på er ! :) tänkte berätta lite om i går , sov ju hos emmie som sagt. Skit kul var det! ♥
Kommer bilder och sånt ikväll elr i morgon , håll utkik! 
Vi red lite , fotade , snacka och massa annat:) sen åkte jag ju hem . Sen åkte pappa jag och adam in
till stan för att köpa en present till Julia som föresten fyller år i morgon! :)
Sen har  jag bara tagit det lungt. nu ska jag i alla fall ut och hoppa lite studsmatta eftersom att jag lovade adam det!
bild från igår ahahah det var mörkt så pga den dåliga bilden ;)
Kommentarer
Postat av: © sarastille

Anmäl dig till DagensBlogg hos mig och ta chansen att bli länkad på min blogg med cirka 2000 läsare! :) kram sara

2011-04-17 @ 00:08:15
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0