i skolan !

Nu sitter jag i skolan och vi gick nyss in till fysiken !
senare ska jag följa med Becca när hon ska klippa sig.
Föresten hon undrar hur hon ska klippa sig har ni några förslag? :)
efter det åker jag hem till becca och äter sen skjussar dom hem mig och då ska
vi till klasbo och sköta hästarna! :)
Så bloggar nog inte så mycket idag!
Seröst man kan inte bli klumpigare än mig , ramlade i trappen och skrapa handen
på  tegelväggen. DUKTIGT EMMA!
nej nu ska jag faktiskt lyssna lite på lektionen nu , tjing ! :)
Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej!

jag har en tävling på bloggen som kanske intresserar dig! du har chans att få en av 2 platser att få fotas av en fotograf samt bli tipsad längs tiden av en modell samt behålla alla dina bilder på en cd GRATIS! kika bloggen för att läsa mer!:)



direktlänk till tävling; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/february/modell-for-en-dag-1.html#comment

2011-02-17 @ 17:50:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0