Sammanfattning:Fredagen och Lördagen

Efter som att blogg.se inte funkat för mig på hela fredagen och lite idag så är det därför jag inte
bloggat förens nu

Fredagen: Först skolan , sen åkte Becca och jag hem. Vi frös så väldans så vi tinade upp
lite hos henne och  Becca fick packa lite innan vi åkte vidare till mig!
När vi kom hem till mig softade vi bara , sen drog vi in till stan för lite chips och sånt.
Kollade på en film och sen efter det blev det att kolla på vampaier diaeries på tv6 play.
Sen låg vi uppe och snacka lite sen blev det att sova!
Lördagen: Vi vaknade vid 8 (vi skulle till Klasbo och rida, därav att vi vakna så tidigt)
Fixade oss , åt frukost , det vanliga..
Sen ringer hennes pappa tror jag det var och säger att vi inte kan åka ditt , att det är
för kallt. Btw det var typ 27 minus grader där och hos mig var det 20.
så då låg vi hela dagen och bara kolla på film. sen mot kvällen drog Becca hem och satte
mig för att kolla på melodifestivalen med family! Och nu sitter jag ensam på mitt rum.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0