störande sida


har inte bloggat jag vet , men det är för att jag inte kunde logga in på blogg.se? konstigt.
I alla fall så åkte jag ju till klasbo, först mocka vi och lite annat. Sen tog vi in bomerang,
borsta av han och sen tog vi ut han på en liten promenad! Han var som vanligt lite busig ,
bockade och stegra , bushäst ;)
Efter det så tog vi in Lina och red ut med henne , vi skrittade bara pga hon har inge broddar.
och när vi kommer tillbaks så hade bomerang rymt haha , busig som sagt!
efter det så kom jag hem duchade , städa rummet , plugga spanska , och sen  bara suttit och
lyssnat på musik.
Jag och sötaste Bomerang♥ (bilden tagen av becca!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0