Mello

Hejsan! kunde inte blogga fören nu, ville vara lite social med Emelie och
sen när hon skulle hem skulle vi köpa pizza! och då kom  vi inte hem fören
vid kvart i 8 och efter det ville jag se mello så , jag hann helt enkelt inte
fören nu! :)
tyckte i alla fall rätt låt vann, vad tycker ni ? :)

jag satt i alla fall och tjocka i mig godis och dricka , muumms.
haha dog nästan när jag skulle cykla hem med Emelie , dålig kondis vare här!
Köpte iaf en en t-shirt från h&m , kan visa den sen! Fast den t.shirten jag ville
ha som jag tänkte köpa. Och jag trodde den kost 150 , så tog ju med så mkt
och sen när jag kollar på den kostar den såklart 200 ..
Ses senare coolingar! ♥
Glad ? ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0