Hann inte igår

skulle och hyra skidor i skulltuna , heter alpin garaget. väldigt bra pris faktiskt !
Men iaf tog det typ 3 timmar att hyra skidor? det var typ bara två st som jobba då den dagen så
det kanske inte var så konstigt. Så jag hann inte blogga när jag kom hem!

Okej , ska berätta lite om igår när jag inte hann det förut ;)
Var iaf ner på stan men Michelle och Becca! Köpte ett kors halsband , skit snyggt !
och en lite present till mammi som fyller år när vi är i fjällen!
Sen åkte jag hem packade lite granna , sen bar det av och hyra skidor.
så jag hann liksom inte blogga , visar halsbandet sen ;)
sen kom vi hem vid 9 , och då orkade jag verkligen inte. vi ses senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0